Avatar billede Smarken Nybegynder
18. august 2012 - 19:59 Der er 4 kommentarer

CV i profil - link i stedet for et cv der skal vedligeholdes

Hej

jeg synes det ville være smart hvis man i sin profil kunne linke til et eksternt online cv,  i stedet for at skulle oprette cv som selvstændige punkter (som så skal vedligeholdes når forholdene ædrer sig)
Jeg synes der er rigeligt med "rigtige" job-sites hvor man skal taste i det uendelige frem for at kunne lave copy/paste af fri-tekst eller angive en ekstern link.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2012 - 20:50 #1
det er lige som at bede regioner i dk om bare at lave et fælles system, så alle læger og sygehuse kunne trække på samme data. Det er lagt ud over, hvad du kan forvente i dk - det sker ikke...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. august 2012 - 22:31 #2
Ikke så elegant, men jeg har lavet en linie i mit CV på eksperten.dk, der ser sådan her ud

  2012 Check mit CV her, http://fbi.gov/

men linket er ikke klikbart. Det er vel en nødløsning.
Avatar billede Smarken Nybegynder
19. august 2012 - 01:37 #3
tja .. den oprindelige tank har jo nok været at siten skulle ha' et større fokus på job-formidling men så over tid er blevet overhalet inden om af specialiserede job-sites ..

-men så må "web-site"-infoen så være eneste klikbare link, og under cv så evt bare skrive "Se web-site" ...
Avatar billede Tim12 Nybegynder
02. november 2012 - 08:20 #4
Kan du ikke bare lave din egen side med et CV liggende på, som du sender med hver gang du skal søge jobs?

Jeg tænker noget i stil med: http://www.jesperrix.dk/freelance-webudvikler-med-erfaring