Avatar billede Sredna88 Nybegynder
18. august 2012 - 13:00 Der er 5 kommentarer

Hakker/lagger når jeg hører musik!

Hvad enten jeg lytter til musik gennem Spotify eller Youtube, kommer der regelmæssige hak/lags, flere gange gennem ét nummer. Især hvis jeg bruger internet i baggrunden (Chrome). Forstår ikke hvorfor. Håber nogle kan hjælpe.

Bruger en bærbar, HP Probook 4330s, 8 GB Ram. Windows 7 PRO, 64-Bit
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
18. august 2012 - 13:29 #1
Prøv Ctrl+Alt+Del og sæt høj prioitet på det program/tråd som afspilleren lyden.

Ik sikkert man kan indstille det så godt som man for eksempel kan i winamp hvor man kan ændre bugger størrelsen som så kan hjælpe på det.

Ellers prøv og kig på flashs indstillinger hvis du afspiller med flash selvom jeg tror ikke der er så meget at indstille.
Check at hardware acceleration er slået til, kan være det har en betydning.
Avatar billede Sredna88 Nybegynder
18. august 2012 - 13:56 #2
Tak for forslag, det lader dog ikke til at virke. Det er pres!
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
18. august 2012 - 15:05 #3
hvilken forbindelse sider du på? og er der koblet Gammelt udstyr på (vis det er wifi så nedclocker gammelt udstyr wifi til en gammel sandart)
Avatar billede patrick1131 Nybegynder
19. august 2012 - 12:13 #4
det har jeg prøvet jeg gør det at jeg bruger boot cd og det help
Avatar billede Sredna88 Nybegynder
10. oktober 2012 - 16:34 #5
Tak for jeres bud.

Jeg tog igår kontakt til HP Support, forklarede dem mit problem, og de foreslog at jeg fjernede programmet "HP Power Assistant". De har problemer med programmet, og det hjalp til at jeg nu ikke har problemer med afspilning af musik mere.