Avatar billede KHHP Juniormester
17. august 2012 - 11:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Valg af sekundær skærm

Hej
Jeg er begyndt at få så meget at lave, at jeg ikke længere kan klare mig med en skærm og derfor skal jeg have en mere. Lige nu har jeg en SAMSUNG SyncMaster 2233BW 21,5" 1680x1050, som jeg er rigtig glad for.
Skærmen skal bruges til delvis web-development, samt "normal" gennemsnitlig brug og til gaming med høj FPS. Jeg har læst mig frem til at jeg skal undgå skærme med TN-display, hvis det skal bruges til gaming, så det skal det ikke være. Har også læst at det bedste er at få et IPS-display eller et VA-display.
Skærmens specs skal være nogenlunde som min nuværende og gerne i farven sort.
Min gamle skærm kan ses her: http://www.samsung.com/dk/consumer/computer-peripherals/monitors/monitors-home/LS22CMKKFV/EN
Dog er billederne i hvid, men skærmen er den samme.

Er der nogen der kan anbefale mig en god skærm, gerne fra SAMSUNG, som kan bruges til det jeg har beskrevet til en pris af ca. 1.200kr.  Om den så koster 1.500 eller 1.600 gør ikke så meget, men helst ikke mere end 1.200, hvis det kan klares.
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
17. august 2012 - 14:01 #1
Har du overvejet at bruge en mere af samme type, så ser det langt bedre ud på skrivebordet?
Avatar billede KHHP Juniormester
17. august 2012 - 14:56 #2
Har jeg, men synes ikke rigtig at jeg kan den nogen steder, hvor jeg kan købe en magen til.
Det var lidt derfor jeg oprettede spørgsmålet.
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
17. august 2012 - 16:10 #3
Nårh okay, jeg synes bare den ligner de skærme de ofte har i tilbud i div. føtex, bilka osv. Men det er nok tv skærme nu jeg tænker mig om.

Skal hvis jeg falder over nogen der ligner, nok sige til
Avatar billede KHHP Juniormester
28. oktober 2012 - 16:27 #4
Tak for input. Jeg lukker og slukker.