Avatar billede bongi Juniormester
12. januar 2000 - 12:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Select option problem !!

Findes der en option så folk enten kan vælge fra listen e´ller indtaste noget selv i stedet for :

<select Name="enig">
    <option Value=NEJ>NEJ</option>
    <option Value=JA>JA</option>
</select>

Hvis de nu ville skrive "måske" istedet for "JA" eller "NEJ"
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
12. januar 2000 - 13:23 #1
Kan du ikke lave en: <input type=text name=EnigAndet>

Så kan folk skrive i den hvis de ikke kan forene sig med et ja eller nej til sprøgsmålet.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
12. januar 2000 - 13:24 #2
Du kunne evt. lave en dropdown med en option der var "andet". Herefter kunne folk så skrive i et textfelt.
Avatar billede bongi Juniormester
12. januar 2000 - 13:37 #3
Nej ikke som systemet er bygget op så skal jeg holde mig til nogle bestemte regler.....så sorry
Avatar billede sirius Nybegynder
12. januar 2000 - 13:46 #4
En bruger kan ikke skrive i en <select> dims.. men du kan jo bare lave en der heder ved ikke.. eller Andet
Avatar billede a61822 Nybegynder
12. januar 2000 - 14:44 #5
Du har brug for en HTML combobox, du kan finde den på www.insidedhtml.com
Avatar billede bongi Juniormester
12. januar 2000 - 15:18 #6
Det var lige det jeg skulle bruge..det er bare en skam at det kun virker på IE 5.0....
Avatar billede olebole Juniormester
13. januar 2000 - 00:36 #7
Hvorfor dog ikke lave det med tre radio buttons, der på onclick sætter en variabel?
VH/
Ole Clausen
Avatar billede bongi Juniormester
13. januar 2000 - 07:38 #8
Fordi det ikke lige er ja og nej der bruges på siden men udtræk fra en sql database så der er ca. 12-15 muligheder.