Avatar billede filantrop Nybegynder
15. august 2012 - 13:38 Der er 2 kommentarer

Itunes vis NAS men ikke indhold

Hej
Jeg har et problem med en nyindkøbt D-Link DNS320 pulse og en apple TV.
Har også en Iomega NAS som er ved at være træt. derfor købet af den nye.
Problemet er at selv om Itunes server er enabled på DNS'en, så kan jeg i iTunes på min PC godt se NAS'en (dem begge), men ikke indholdet. Den bliver bare ved med at siger "indlæser". Og jeg kan heller ikke se det delte indhold med min iPad eller AppleTV'en.
Med alt hvad der ikke er apple/itunes virker det fint.
og jeg kan også godt se det itunes bibliotek der er på PC'en med AppleTV og Ipad. Kan bare ikke se NAS'en.

Det skulle kunne lade sig gøre at stream direkte fra NAS'en og til AppleTV'en, men der går noget galt.
Nogen ideer??

Mvh
Hans Ole
Avatar billede supportsiden Professor
16. august 2012 - 10:24 #1
Opdater' firmware på D-Link DNS320.
Avatar billede filantrop Nybegynder
18. september 2012 - 13:18 #2
NAS'en kører nu 2.02.
Men det virker stadig ikke. :(