Avatar billede Jegerhellig Nybegynder
15. august 2012 - 11:44 Der er 4 kommentarer

Dual monitor - Skift mellem skærme.

Hej med jer.

Jeg har et spørgsmål vedørende brug af dual monitor.
Når du bruger to skærme og kører et program på den ene skærm, som ikke er i "windowed mode", så låser markøren, til den skærm programmet kører. Lad os sige, du spiller et spil på skærm 1, mens du har Youtube kørende på skærm 2.

Mit problem ligger i at jeg bliver nød til at minimere det der foregår på skærm 1, for at kunne benytte skærm 2.

Jeg leder efter et program eller lignende, der giver mig mulighed for at "binde" en key, fx så at når jeg trykker ALT nede, kan min  markør blive låst op og køre til skærm 2 uden at minimere det der foregår på skærm 1.
Det er selvfølgelig lidt af et luksus problem, men det ville virkelig gøre det hurtigere at skifte mellem de 2 skærme, hvis der fandtes et ligeledes program.
Håber der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak.
Avatar billede gsa Nybegynder
15. august 2012 - 11:55 #1
jeg vil advare dig imod dette, ikke fordi det ikke kan lade sig gøre, jeg ved bare ikke hvad program du skal have fat i. Men jeg kan fortælle dig at jeg selv styrer nogle spilservere, og de spillere der benytter sig af disse programmer bilver ofte bannet af mine anti-cheat programmer på serveren. Din hukommelse bliver nemlig overvåget ned i mindste detalje imens du er online på en server, hvis et program som dette fortæller spillet at nu skal musen ikke registreres og benyttes på anden skærm, så bliver det opfattes som forsøg på snyd (typisk aimbot adfærd).

Sry, ingen hjælp, bare et godt råd.
Avatar billede Jegerhellig Nybegynder
15. august 2012 - 12:05 #2
Tak for svaret. Nu spiller jeg meget sjældent FPS spil online, men mere spil som League of Legends og WoW.

Bruger disse ligeledes anti-cheat programmer?
Avatar billede supportsiden Professor
16. august 2012 - 10:35 #3
Du kunne køre den ene session som en virtuel maskine ...
Avatar billede gsa Nybegynder
26. august 2012 - 12:15 #4
#2 Ja det skulle jeg mene, League of Legends kender jeg ikke, men WoW er jo bygget op som ren profit, så det er helt sikkert spækket med scanninger af din pc under spillet.