Avatar billede tjepsen_dk Nybegynder
14. august 2012 - 14:09 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Chrome kan ikke vise eb.dk

Hej

Pludselig har jeg fået et problem med, at Chrome ikke vil vise teksten på eb.dk. Den vil gerne vise hele hjemmesiden, billeder og forside, men hvis jeg klikker på en hvilken som helst artikel, kan jeg ikke se selve teksten.

http://i1137.photobucket.com/albums/n507/tjepsen_dk/eb.png
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. august 2012 - 14:28 #1
du er sikker på du har klikket på teksten/overskriften og ikke kun på billedet

jeg har nemlig flere gange oplevet at hvis man ikke klikkede på selve overskriften men på et billede som kunne være i artiklen så var der ingen tekst  - kun overskrift og billede
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2012 - 14:28 #2
hvis du har pillet ved skriftstørrelsen, så kan tekst rykkes længere ned på siden.
Avatar billede tjepsen_dk Nybegynder
14. august 2012 - 14:33 #3
Hey

Tak for svar. Det er ikke på grund af ændringer i tekststørrelsen, der er på standard. Det har heller ikke noget at gøre med, at jeg klikker på billedet.

Tidligere var det sådan, at selve teksten var det sidste, der blev loadet, så jeg ved ikke om det har noget at gøre med selve kodningen af siden, og Chrome, der har nogle problemer?
Avatar billede tiger_dk Mester
14. august 2012 - 14:42 #4
har du prøv et i IE eller i Fierfox om det er det samme ?
Avatar billede Mickz Nybegynder
14. august 2012 - 14:44 #5
Har du prøvet at rydde browser historik? Slet cookies og andre website og plugindata, cache etc.. ?
Avatar billede tjepsen_dk Nybegynder
14. august 2012 - 15:01 #6
Det er kun Chrome jeg har problemet i. Det virker fint i IE. Det er ikke ret lang tid siden jeg ryddede det hele i forbindelse med et helt andet problem, så jeg tror ikke det er det. Det kan være, at problemet i virkeligheden er opstået som følge af det, men jeg er ikke 100% sikker.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. august 2012 - 15:52 #7
Der var en lignende tråd igår, hvor en havde problemer med at teksten på eb.dk i chrome blev skåret over, som om paragraf afsnittene ikke var ordentligt stylet, som om bund og top af bogstaverne var skåret af.

Måske der ligger et svar der.

/J
Avatar billede tiger_dk Mester
14. august 2012 - 22:12 #8
prøv at slet og installere Chrome igen...
Avatar billede boxcar Nybegynder
21. august 2012 - 18:14 #9
Jeg har samme fejl.

Teksten er der dog, bare meget langt nede på siden - se billede
https://dl.dropbox.com/u/198555/eb.png

Problemet er det samme når jeg åbner i inkognito hvor der ikke er tidligere cache, cookies osv.samt ingen addons.
Avatar billede jjesp Nybegynder
22. august 2012 - 10:13 #10
Jeg har også samme problem. Har prøvet at ændre tekststørrelse og ryddet al historik og cache, uden held. Selve teksten på artiklen bliver smidt helt ned i bunden af siden som boxcar nævner. Virker fint i alle andre browsere.
Avatar billede boxcar Nybegynder
22. august 2012 - 15:37 #11
Nå, nu prøvede jeg lige på Chrome på mit arbejde og her vises alt korrekt.

Så må jeg jo næsten prøve at geninstallere chrome
Avatar billede boxcar Nybegynder
22. august 2012 - 20:53 #12
Geninstallering viste sig at virke :)
https://dl.dropbox.com/u/198555/eb2.png

Det dejlige ved Chrome er jo auto sync af bookmarks og extentions. Jeg kan faktisk ikke mærke at den lige har været geninstalleret. Alt er som den var før jeg slettede dem. Sider som jeg ofte besøger men som ikke er bookmarked er faktisk stadig gemt i adresselinjen (omnibox)
Avatar billede jjesp Nybegynder
22. august 2012 - 21:18 #13
Hej boxcar.

Nej geninstallering hjælper ikke. Det har jeg prøvet mange gange uden at det hjalp. Men sjovt nok så virker min Chrome og EB.DK igen i dag efter ca. en måned med problemet. Så jeg er ret sikker på at de har ændret i deres html/javascript kode. Lidt sjovt at det lige rammer sammen med denne tråd.....
Avatar billede tjepsen_dk Nybegynder
13. september 2012 - 09:45 #14
Det hjalp at geninstallere Chrome. Så jeg ved ikke helt, hvad der er i vejen. Tak for hjælpen til alle i hvert fald.