Avatar billede afroducks Nybegynder
14. august 2012 - 11:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyt webhotel, anden udbyder

Hej

Jeg har et webhotel hos en udbyder og har så købt et nyt webhotel hos en anden udbyder med samme domænenavn. Nu skal jeg have lavet komplet nu hjemmeside på det nye webhotel og det gamle skal slettes, men jeg vil jo gerne beholde den gamle indtil den nye hjemmeside er helt færdig. Nu har jeg så fået brev fra DK hostmaster omkring flytning af dns til den nye webhost.

Mit spørgsmål er så: Kan man godt vente med at få flyttet dns til det nye webhotel indtil jeg er færdig med den nye hjemmeside eller hvordan skal jeg gribe den her situation an???
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
14. august 2012 - 12:25 #1
Ja det kan du godt. vis du har godkendt flytningen ved dk hostmaster så skal du bare pege på dit gamle hotel med en a record (fra din nye host) eller sætte navne serverne til dine gamle
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
14. august 2012 - 12:26 #2
name serverne kan du altid selv skifte ved dk hostmaster.
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
14. august 2012 - 12:27 #3
Vis du er i tvivl så vil jeg godt hjælpe selv om det ikke er hos os du er kunde :o)
Avatar billede afroducks Nybegynder
14. august 2012 - 13:11 #4
Tak for hjælpen... Jeg kontakter dig nok hvis det går helt galt så :)
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
14. august 2012 - 14:41 #5
det er helt fint ellers må vi jo have dig over til os hehe så kan du selv styre det hele fra dit domæne kontrolpanel :-P