Avatar billede sonsora Nybegynder
13. august 2012 - 18:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows forms muligheder med billeder

Hej folkens.

Jeg er ny i C#, og sidder egentligt bare og afprøver lidt muligheder lige nu.

Da jeg sidder med en lille idé til et program vil jeg høre hvilke muligheder der er for at lave det.

Min idé er at når programmet bliver kørt bliver man præsenteret for nogle små billeder med en lille tekst, i stil med hvis man trykker "Computer" på win7, og man bliver præsenteret for de forskellige tilgængelige drev.

Herefter, alt efter hvilket billede man klikker ind på skal man få et nyt view, og det er her jeg er lidt fortabt, fordi hvordan gør man dette med Windows forms?

Jeg vil blive meget glad hvis nogen her kan hjælpe med dette :)

Mvh.
Jesper
Avatar billede Thomas_E Nybegynder
01. oktober 2012 - 14:21 #1
Du kan du kan vise og skjule de forskelige componenter via sætte
Visible = true eller false. F.eks. hvis du har et text field som hedder text1 kan du skjule det ved at bruge text1.Visible = false;
præcis som i en web app.
Avatar billede sonsora Nybegynder
27. oktober 2012 - 10:49 #2
.