Avatar billede m_chr Nybegynder
13. august 2012 - 09:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sender spammails :(

hej Eks

jeg har af telenor fået lukket min emailkonto da jeg åbenbart har sendt spammails rundt her i ferien

hvordam finder/fjerner jeg det?

jeg bruger windows 7 og office 2010 på begge de to computer der har der bruger den email-konto (min og konens computer)

på forhånd tak

M_chr
Avatar billede Panen Nybegynder
13. august 2012 - 09:39 #1
Har du forsøgt at ændre din adgangskode til din mail-konto?

Spammere kan misbruge din mail-konto gennem blandt andet virus på din computer.
Det kan også være en bot der har gættet koden til din mail, og derfra misbruger den.

Hvis du har en virus som er skyld i det, vil en ændring af din adgangskode nødvendigvis intet hjælpe. Så er du højst sandsynligt ude i noget formatering af dine pc'er, da et inficeret styresystem ikke kan stoles på igen.

Mit første råd vil være at lave en stærk adgangskode og se om det hjælper.
Avatar billede m_chr Nybegynder
11. december 2012 - 11:58 #2
smid lige et svar panen
Avatar billede Panen Nybegynder
11. december 2012 - 14:01 #3
Meget gerne, håber du fik løst problemet.
Telenor burde også i sådan en situation komme med nogle gode råd angående spam mails synes jeg :)
Avatar billede m_chr Nybegynder
12. december 2012 - 13:25 #4
formatede computerne og fik lavet nyt password