Avatar billede Bauz Nybegynder
12. august 2012 - 17:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Søger Gratis tegneprogram

Jeg søger et gratis tegneprogram

Kravet er at det skal kunne lave tegning hvor man kan rotere 45 grader fremfor det 90 grader som man kan i paint.

Samtidlig vil det være dejligt hvis man kunne sætte grader på vinkler det er dog ingen krav.
Avatar billede finb Ekspert
12. august 2012 - 18:26 #1
gimp
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
12. august 2012 - 18:39 #2
Jeg vil klart anbefale GIMP!
Det kan mange at de ting som man finder I Adobe Photoshop :)

Link! http://www.gimp.org/
Håber jeg kunne hjælpe! :D
Avatar billede Bauz Nybegynder
12. august 2012 - 19:40 #3
Jeg tester det en dag jeg lige for tid så fortvivl ikke hvis jeg ikke lige svare tilbage de første par dage. Men Finb var først på aftrækkeren :)
Avatar billede Bauz Nybegynder
12. august 2012 - 19:40 #4
Du kunne smide en svar og jeg kunne aceptere det hvis det levede op til mine forventninger.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
12. august 2012 - 20:04 #5
Hvem af os. Hehe Men her hvis det er mig :)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. august 2012 - 20:11 #6
Avatar billede Bauz Nybegynder
12. august 2012 - 20:29 #7
beder folk og at smide det som svar hvad de har af forslag og vil i midten af næste uge hvis jeg får tid til at prøve de forskellige program af aceptere personen
Avatar billede 220661 Ekspert
12. august 2012 - 20:33 #8
lægger et svar du kan bruge hvis GoogleSketchUp er det du vil bruge.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
12. august 2012 - 20:53 #9
Det er jo også Paint.net :)

Kan ikke det samme som Gimp! Men er bedre en det normale Paint :)

http://www.getpaint.net/
Avatar billede Novice-1 Forsker
12. august 2012 - 22:28 #10
Avatar billede Bauz Nybegynder
13. august 2012 - 20:06 #11
Gimp og google sketuc up er for indvinklet til det behov jeg har.
Prøver den sidste paint nu

Brugte 30 min på at tegne en lille streg og 45 min på at lave en tabel, med lidt tekst på, hvor efter jeg ikke kunne lukke tekst editor, muligvis jeg kan bruge gimp sener når jeg skal til at gå op i dessign på min hjemmeside, men lige nu er det ikke værd at bruge tiden på det
Avatar billede Bauz Nybegynder
13. august 2012 - 21:22 #12
Har prøvet Gimp igennem man kan sku ikke finde ud af at styre det markering, synes aldrig jeg har det rigtige markeret.

Paint lever ikke op til mine forventninger
Avatar billede Bauz Nybegynder
15. august 2012 - 19:43 #13
Jeg har acepteret Gimp, eneste der nogenlunde levede op, skal bare lære at styre det
Avatar billede Ferao7400 Nybegynder
29. august 2012 - 15:45 #14
PhotoFiltre er også et fedt program, jeg brugte det da jeg var "amatør" og det er virkelig godt at starte med:-)