Avatar billede coolhenrik10 Nybegynder
11. august 2012 - 23:38 Der er 8 kommentarer

Samle selv PC for 7500 kr.

Hej allesammen.

Undskyld jeg har lavet endnu en tråd om nogenlunde det samme som den sidste jeg lavede, men jeg fik ikke rigtigt det svar jeg ledte efter. Så jeg vil gerne lave en PC mig selv og vil have det bedste til prisen. Den må [b][u]IKKE[u][b] overskride 7500 kr. (husk fragten skal være inkluderet).

På forhånd tak

Hilsen Henrik
Avatar billede kimtheman Novice
11. august 2012 - 23:53 #1
Tråden er så hverken død eller lukket. Så du får nok ikke bedre/ flere svar fordi du åbner en tråd mere af samme kaliber. Og det er også mod reglerne.
Så luk en af trådene. Denne er den her http://www.eksperten.dk/spm/966845

Og du starter forresten tråden i det andet indlæg med at skrive du køber en gamer i morgen og det var d. 02/08. Så forstår slet ikke du ikke har købt den?

Og du må være mere præcis og fortælle hvad du vil have eller hvorfor du mener det folk skriver ikke hjælper dig osv. Du skal vide vi gør det her i vores fritid og helt gratis og forventer derfor også seriøse indlæg osv.
Avatar billede coolhenrik10 Nybegynder
12. august 2012 - 00:02 #2
#1 Ja du har nok ret. Altså den dag jeg lavede tråden læste jeg en masse omkring computere og fandt ud af det var billigere at samle selv. Så derfor lavede jeg den nye tråd. Grunden til jeg ikke mente jeg fik det rette svar var pga. at jeg selv ville bygge den, og på den anden spurgte jeg efter en der var bygget. Og det skal bare være delene til en ny computer ikke skærm, mus eller tastatur og heller ikke cd/dvd drev, bare selve PC

Hilsen Henrik

BTW Hvordan sletter jeg en tråd? :)
Avatar billede kimtheman Novice
12. august 2012 - 00:06 #3
Har du aldrig bygget osv. Ville jeg holde mig fra det.
Og om du spare noget tvivler jeg på i disse tider. Og du vil få en rigtig fin færdig samlet pc for de penge.
Avatar billede kimtheman Novice
12. august 2012 - 00:06 #4
Lig selv et svar og afgiv point
Avatar billede kimtheman Novice
12. august 2012 - 00:11 #5
Gå hertil:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

Vælg denne:
1. Vision Game - Intel® Core™ i7-3770 4x3.40GHz (Turbo 3.90GHz) (fra 155,- pr. måned)  6195,-

2. Windows 7 Home Premium 64-bit installeret inkl. DVD (Anbefales til private) 699,-

3. 500GB HDD -> Ingen Disk (Hvis man ønsker tilvalgt SSD disk som eneste disk) -499,-

4. OCZ 120GB SSD SATA3 monteret (Solid State Disk) 699,-

5. Total: 7.094,00
Avatar billede coolhenrik10 Nybegynder
12. august 2012 - 00:12 #6
Jeg bygger den ikke selv jeg får en til at gøre det, har du et godt build? :)
Avatar billede coolhenrik10 Nybegynder
12. august 2012 - 00:21 #7
Er det her godt?

Hilsen Henrik

Link: http://i.imgur.com/aUFbm.png

PS. der er en mulighed der får dem til at bygge den, men er den god? :)
Avatar billede TheKingPin Nybegynder
12. august 2012 - 02:42 #8
Overall er det et godt og solidt build. Personligt havde jeg valgt et andet bundkort da jeg ikke bryder mig om ASRock.. (Gigabyte bundkort f.eks.) Derudover havde jeg nok også valgt et andet kabinet. Coolermaster Elite 310 kabinettet er et meget trangt kabinet og der er ikke meget plads i. Hvis maskinen skal bruges til gaming (hvilket jeg går ud fra) så havde jeg også brugt en 2-400 kr ekstra på en god CPU køler og generalt bare noget godt køling. Det er problemet ved de konfigurator sider der, at de er så mangelfulde :)