Avatar billede jekg Nybegynder
10. august 2012 - 14:30 Der er 2 kommentarer

Brug NAS som Dropbox

Hej Alle

Sår med et stort problem ;o(((

jeg skal samle bilder ind fra flere bruger som ikke er de store IT-Genier.

alle disse bruger sider udenfor vores net, så min tanker er om der findes en NAS hvor man kan få den til at synke en mappe fra bruger pc til NAS server ??

jesper
Avatar billede der_kommandant Praktikant
10. august 2012 - 14:41 #1
Avatar billede chalde Seniormester
10. august 2012 - 15:30 #2
Som #1 skriver, så giver Synology muligheden for det.
Det er stadig i beta, men fungerer glimrende her. Dog ingen mobilversion endnu.