Avatar billede Mogens_L Nybegynder
10. august 2012 - 11:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med font i google chrome

Hej

Jeg har brugt Google chrome upåklageligt i lang tid. Men i den sidste tid har jeg fået problemer med fonten. Når jeg browser på nogle sider (f.eks. eb.dk, pol.dk) vises tegnene ikke korrekt. Kun noget af karaktererne vises. Det fremstår lidt som en printer der er ved at løbe tør for blæk. Nogle gange er teksten også af varierende størrelse. Andre sider som eksperten.dk er der ikke problemer med. Der kan også være problemer med at klikke på links. Når jeg står på et link med musemarkøren kommer "hånden" ikke frem. Jeg skal stille mig lidt under linket før hånden fremkommer.

Jeg har forsøgt at geninstallere Chrome, men det giver samme problem. Mit OS er Windows 7.

Håber nogle kan hjælpe.
Avatar billede olebole Juniormester
12. august 2012 - 15:28 #1
<ole>

Hvordan virker andre browsere på maskinen? Opstår fejlen kun i Chrome?

/mvh
</bole>
Avatar billede Mogens_L Nybegynder
12. august 2012 - 16:37 #2
Der er ingen problemer med IE
Avatar billede olebole Juniormester
12. august 2012 - 17:04 #3
Da du uden resultat har forsøgt at geninstallere Chrome, er det ikke installationen som sådan, den er galt med. Umiddelbart ville jeg tro, du har fået noget uønsket 'snask' på maskinen. Prøv evt. at spørge i Virus kategorien. Der plejer de at være rigtig gode til at finde den slags.

Efterfølgende ville jeg nok vælge en browser, der har en historik, som er præget af større sikkerhed og stabilitet - f.eks. Opera eller Explorer. Chrome har jo aldrig været kendt for at være særlig sikker ... tværtimod!  *o)
Avatar billede Mogens_L Nybegynder
12. august 2012 - 17:46 #4
OK. Tak for dit svar :)
Avatar billede olebole Juniormester
13. august 2012 - 18:25 #5
Du skal nok lægge et svar her og acceptere det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede Mogens_L Nybegynder
13. august 2012 - 22:07 #6
Tak for hjælpen