Avatar billede julie2001 Nybegynder
09. august 2001 - 11:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

standard netdriver....Hjælp mig.

hej hej
jeg skal bruge en standard netdriver....er det noget i kan hjælpe mig med ?
Avatar billede wismann Nybegynder
09. august 2001 - 11:41 #1
Hvad er det for et netkort du har??? Realtec? hvis det er et realtec kan du hente driverne her

http://www.realtek.com.tw/htm/download/cgi/dld1.cgi/h?class1=communication

*Wismann*
Avatar billede steel-shark Nybegynder
09. august 2001 - 12:05 #2
Avatar billede julie2001 Nybegynder
09. august 2001 - 12:07 #3
det skulle hedder 3 com eller noget i den retning, blev lige råbt til mig !
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2001 - 12:19 #4
Der er mange muligheder med 3 com, du bliver nødt til at komme med noget mere, hvilket kort af 3 com er der tale om, det står på selve kortet. Har du ingen disketter med?

Jeg har driver liggende til 3 com ISA kort, (gl mørke sokler)
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2001 - 12:20 #5
Standard netdriver til 3 com ligger i windows :o)
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2001 - 17:18 #6
Oki Jeg lægger dem på www.expertftp.subnet.dk i Fil-upload