Avatar billede Larsik Nybegynder
09. august 2012 - 18:34 Der er 12 kommentarer

Hvad er bedst ?

Hej,
Hvad er bedst, Apple ipad, eller Lenovo ThinkPad Tablet 1838 - 64 GB - 3G - Sort.
ud af hvad jeg kan se er der mange som anbefaler Lenovo. ?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2012 - 19:23 #1
det er religion (med mindre du vil kunne de ting, som apple ikke vil være med til)
Avatar billede Larsik Nybegynder
09. august 2012 - 19:38 #2
Det vil sige at Lenovo levere bedre sager end apple ,
Avatar billede Passbrother Nybegynder
09. august 2012 - 20:03 #3
http://www.youtube.com/watch?v=HZNrFVanZEk

måske kan det klip hjælpe lidt :)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2012 - 20:22 #4
det er bare, at apple har nogle restriktioner, som andre systemer ikke har.
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
09. august 2012 - 22:27 #5
jeg har nu prøvet en del "sager" i mit arbejde samt fritid og ja jeg er helt klart en android mand......MEN til tablets så er der ingen der kan komme op på siden af de dersens æble dimser :-( de har et meget mere jævnt og stabilt flow over sig. Og man kan jo godt fixe den så man kan få lov til og pille lidt så æble folket ikke skal bestemme det hele
Avatar billede nemlig Professor
09. august 2012 - 22:59 #6
Jeg har the new Ipad og er for det meste tilfreds med den. Men det er skide træls, når man ramler ind i de begrænsninger, der også er.
Print kræver Airplay, man kan ikke udvide hukommelsen, Flash virker ikke (Youtube gør og nogle flash-videoer gør, mens andre ikke gør), ikke muligt at udfylde PDF-formularer på visse selvbetjeningssystemer, manglende håndtering af videoformater, alt for meget tvunget brug af iTunes ved overførsel af musik og videoer, og det er mere..... Jeg skal bare lige komme i tanke om det.
Jeg har et Apple-TV, som spiller rigtigt smart sammen med Ipad og familiernes Iphones.
Så jeg er både for og imod.
Avatar billede aliaz Nybegynder
11. august 2012 - 17:50 #7
Asus Transformer Pad Infinity med dock/tastatur :)
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2012 - 18:06 #8
og så kommer m$ jo med deres, der er på win8 - i fald du ikke vil have mac/android
Avatar billede Passbrother Nybegynder
12. august 2012 - 16:07 #9
Google har jo også lavet en Google Nexus 7. Den har fået rigtigt gode anmeldelser. du kan læse mere om den i linket.
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2406552,00.asp
Avatar billede Larsik Nybegynder
12. august 2012 - 18:34 #10
Hvad vil i anbefale , ?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2012 - 19:12 #11
dumt tidspunkt - jeg ville vælge at vente til julesalget starter (dvs ultimo november) Der er alle fremme med nye modeller - pt kan du kun købe restlagre fra sidste jul og enkelte nye, der ikke er prisoptimeret (= sælges for dyrt).
Avatar billede mikaelch Novice
27. september 2012 - 23:21 #12
hvad skal du bruge computer der er forskel på de fleste men vis skal holde til lidt af hvert ville jeg vælge Lenovo , de går normalt ikke i stykker vis man taber dem de er solide og holdbare computer de laver