Avatar billede kobelecki Nybegynder
09. august 2012 - 11:47 Der er 7 kommentarer

Formattering af Asus UltraBook UX31? SSD? WIN7

Hej Eksperter.

Jeg sidder her med min Asus UltraBook UX31.

Mit spørgsmål er egentlig følgende:

Den bruger en SSD Harddisk eller noget i den stil. Formatere man på samme fremgangs måde som med en helt normal Hardisk?

Den bruger intet CD/DVD drev. Nogle af jer der kender en god og DANSK guide til formattering af en ultrabook :)

Mange 1000 tak for svar på forhånd  :)

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2012 - 16:04 #1
Formatere  med usb ?

Hej  kobelecki  for at vi kan hjælpe dig  her på  eksperten.dk  bliver  vi nødt til at vide  lidt mere  om din computer altså --> styresystem  ---> udgave ---> bit version  hilsen Rasmus :-)
Avatar billede kobelecki Nybegynder
15. august 2012 - 16:12 #2
Ja, altså sætte WIN 7 på en USB og formattere og installere derfra :D ??

Det er en ASUS UltraBook UX31 , Win7 Home Premium 64bit , 64Bit computer. :)

Tak på forhånd
Avatar billede pstidsen Novice
15. august 2012 - 16:49 #3
Du burde og have en recovery partition på din computer. Jeg mener at du på ASUS skal trykke F9 under opstart - eller også et det ESC. Dog ved jeg ikke om der er recovery partition på SSD. I så fald burde du at have fået noget andet med i pakken da du købte??
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2012 - 20:16 #4
Avatar billede kobelecki Nybegynder
16. august 2012 - 11:00 #5
[b[pstidsen[/b]: Det har jeg også. Men gider ikke have den skal installere alle Asus standart programmer, da de er l**t ;) hehe

Så ville bare formattere den helt om, så den bare kun har win7 installeret :)?

Men spørgsmålet var bare om man formattere og installere win7 via usb. om man gør det på samme måde når min comp. har en SSD HD. Eller om det skal gøres på en anderledes møde da der sidder sådan en i ?

og hvad er forskellen på en SSD og en "Normal" HDD
Avatar billede pstidsen Novice
16. august 2012 - 11:15 #6
Du kan jo bare afinstallere programmerne bagefter. Dog er nogle af dem gode nok..
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2012 - 01:45 #7