Avatar billede JannieE Nybegynder
08. august 2012 - 18:53 Der er 3 kommentarer

Bærbar skærm flimrer

Min bærbar computer begyndte lige pludselig at flimre lilla i de hvide områder i dag. Jeg kørte en rens, en diskoprydning og en systemgendannelse, men det er kun blevet værre. Den flimrer overalt og med lilla flimmer på lyse områder. Hvad kan der være sket? Under system står der at der er en fejl 28 på min coprocessor. Men aner ikke hvad det betyder og hvad det er for en processor. Aner ikke ret meget om computere, så hvis der er en der kan hjælpe ville jeg blive rigtig glad!
08. august 2012 - 19:11 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Tyder mest på HARDWAREFEJL  :-(
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. august 2012 - 19:14 #2
OS er ligegyldigt i denne sammenhæng.... ;-)
Det ER desværre en hardwarefejl, så den må en tur omkring et værksted eller klargøres til udskiftning, alt afhængig af alder.
De bedste hilsner
Avatar billede JannieE Nybegynder
09. august 2012 - 13:06 #3
Tænkte også at styresystemet var underordnet...

Nå må jo slæbe den til rep. så og se om det kan ordnes. Den er kun 2½ år gammel så vil helst ikke udskifte den.

Tak for hjælpen :-)