Avatar billede annihilator Nybegynder
07. august 2012 - 13:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

E-mail brevfletning mellem Word 2007 og Outlook 2010

Jeg har et dokument (en email oprettet i Word 2007), som jeg gerne vil brevflette med en Excel 2007 database, og det virker også fint, bortset fra at emails ikke bliver afsendt. Alle trin i guiden ser ud til at gå helt fint, og jeg kan gennemse de forskellige emails.
Kan det hænge sammen med at jeg anvender Outlook 2010 i en hosted Exchange-løsning og programmerne derved ikke spiller ordentligt sammen?
På forhånd tak derude for et svar, gerne med en løsning.
Stil endelig uddybende spørgsmål.

Mange hilsner
Erik
Avatar billede annihilator Nybegynder
08. august 2012 - 08:53 #1
Jeg fik løst problemet ved at installere et add-in fra http://www.mapilab.com/outlook/mail_merge/?dstr

Men nu har jeg det problem at æ ø og å i de udsendte mails fremstår som f.eks.
"Så er det ved at være tid at få genoptaget træningen"

Er der nogen, der kan hjælpe mig med en løsning?
I er jo altid så kreative. Respekt for det..!
Avatar billede annihilator Nybegynder
22. august 2012 - 07:18 #2
Jeg fandt selv en løsning.
Avatar billede annihilator Nybegynder
22. august 2012 - 07:19 #3
xxx