Avatar billede bat1234 Juniormester
06. august 2012 - 21:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Online storage

Hej,
er der nogen der kender et godt online storage sted. Jeg synes de er svære at finde på nettet.

Jeg mener IKKE online backup hvor man synkroniserer hvad man har lokalt, som de fleste er. Jeg mener en harddisk hvor man kan smide ting op efter behov.

Det må gerne være:
1. brugervenligt
2. have ubegrænset plads
3. behøver ikke være gratis

Alternative ideer er også velkomne.

vh,
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2012 - 23:16 #1
Bruger selv dropbox meget brugervenlig, det har bare ikke ubegrænset plads. Ellers kig på dette link: http://www.pcworld.dk/art/216336/her-er-det-bedste-gratis-onlinelager-for-dig
Avatar billede pstidsen Novice
07. august 2012 - 00:39 #2
Du kan få op til 500 GB ved Dropbox: https://www.dropbox.com/upgrade
Avatar billede bat1234 Juniormester
07. august 2012 - 00:44 #3
Dropbox synkroniserer det man har lokalt, og giver ikke mulighed for at lægge noget op uden at man samtidig har det lokalt.
Avatar billede pstidsen Novice
07. august 2012 - 01:01 #4
Hvad så med et ganske almindeligt webhotel? (der er måske bedre alternativer, men det er det bedste jeg kan finde på)

Hos www.one.com kan du få 5 GB for 11,25 og helt op til 2 TB for 1440
Avatar billede pstidsen Novice
07. august 2012 - 01:01 #5
PS: Priserne er per måned.
Avatar billede kingpindk Nybegynder
07. august 2012 - 17:39 #6
Jo det kan godt lade sig gøre ikke at synkronisere sine mapper, men uploade via hjemmesiden
Avatar billede kingpindk Nybegynder
07. august 2012 - 17:40 #7
Hvis du har en hotmail konto kan du få op til 25GB gratis plads, ved ikke om tilbuddet stadig gælder
Avatar billede bat1234 Juniormester
29. november 2012 - 00:45 #8
lukker