Avatar billede Osted66 Nybegynder
04. august 2012 - 12:47 Der er 6 kommentarer

Problemer med youtube i fuld skærm.

Jeg kan ikke se videoer fra youtube i fuld skærm. Når jeg prøver, er linjerne med min google-toolbar osv. der stadig.
Jeg kan godt se fuld skærm andre steder.
Er der nogen der ved hvordan jeg kan afhjælpe problemet?
MVH. O
Avatar billede minialta Nybegynder
04. august 2012 - 17:18 #1
Har du prøvet at opdatere din Flash Player, java eller Shockwave?
Avatar billede Osted66 Nybegynder
06. august 2012 - 00:57 #2
Nej, det har jeg ikke - men tak for tippet. Det vil jeg prøve.
Mvh. O
Avatar billede Osted66 Nybegynder
06. august 2012 - 01:13 #3
Hmmm.. har nu opdateret de omtalte emner, men det har desværre ikke afhjulpet problemet. Men tak alligevel.
Mvh. O
Avatar billede foodear Praktikant
06. august 2012 - 09:57 #4
tryk F11 efter du har valgt fuldskærm, alternativt afinstaller google toolbar ..
Avatar billede Osted66 Nybegynder
08. august 2012 - 14:24 #5
Tak - det løser problemet.
Mvh. O
Avatar billede foodear Praktikant
08. august 2012 - 18:21 #6
Hvad løste dit problem ?

Post #1

Eller post #4

??

Du skal ikke ligge svar selv, men bede om et svar til dem der hjalp !!

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1