Avatar billede The-Unknown Nybegynder
04. august 2012 - 09:34 Der er 5 kommentarer

AVG 2012 - Blank?

Hej,

Jeg har nu gået og fiflet med et problem med AVG 2012 længe -.- og det ser desværre ikke ud til at det sådan lige kan blive løst...
AVG er simpelten næsten fuldstændig blank. Det ser ikke ud som om det er en virus, da jeg har scannet op til flere gange med Avast!, men man kan jo desværre ikke være fuldstændig sikker...
Er der mon en derude der har haft samme problem?

Tak på forhånd!

P.S. Det skal lige siges at jeg har prøvet mange ting for at fjerne det, både Deletedr. og forskellige andre gode forslag, men alle har slået fejl...
Avatar billede pstidsen Novice
04. august 2012 - 10:54 #1
Altså jeg kan nok ikke hjælpe så meget men jeg kan i hvert fald sige at du ALDRIG må have to antivirusprogrammer på samme tid!
Avatar billede The-Unknown Nybegynder
04. august 2012 - 11:51 #2
Dvs. at jeg altså skulle lade min computer være uden ordentlig beskyttelse indtil jeg har fundet ud af at fjerne AVG?
Avatar billede pstidsen Novice
04. august 2012 - 19:22 #3
Hvis du tror du har virus så brug denne guide: http://www.eksperten.dk/guide/1232
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2012 - 07:40 #4
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 17:17 #5
var det løsningen