Avatar billede okjk Novice
03. august 2012 - 17:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mobilt Bredbånd

Her er et muligt dumt spørgsmål.
Jeg vil gerne afprøve mobilt bredbånd på min stationære PC (vil gerne af med min fuglerede af ledninger)
Mit spørgsmål er om der skal sættes nogen form for mail op når man sætter modemmet i porten - jeg har i forvejen de mailadresser jeg skal bruge - og hvad sker der når jeg efter prøvetiden hiver modemmet ud igen, og sætter kablerne i igen - er alt så ved det gamle eller ???
På forhånd tak.
Kører windows 7
Bruger windows live mail samt gmail
Avatar billede Mik2000 Professor
03. august 2012 - 18:04 #1
Hej

Der skal ikke sættes en mail op. Der kan muligvis følge en med, men det er helt op til dig selv om du vil bruge den.
Men mail er ikke på nogen måde en fast del af mobilt bredbånd.

Når du sætter det mobile bredbånd i, så installerer den et program den kører hver gang du bruger det.

Du kan derfor sagens gå tilbage til det gamle når/hvis du ikke længere vil bruge det
Avatar billede okjk Novice
03. august 2012 - 18:30 #2
Tak for svaret mik.:-)
Avatar billede Mik2000 Professor
03. august 2012 - 19:56 #3
Det var så lidt :)
Avatar billede jolinda Novice
06. august 2012 - 20:59 #4
Har du fundet et bredbånd?

Ellers kan du få en meget fin oversigt på:

http://www.billigste-internet.dk/
Avatar billede thov Forsker
07. august 2012 - 16:38 #5
Gmail kan sende og modtage uanset udbyder (kabel og mobilt internet).
Mailkonti tilknyttet den 'gamle' forbindelse, kan sandsynligvis kun modtage mails - ikke sende - når du er på mobilt internet.

Sådan gik det her, da "3" lukkede for deres mailservere.