Avatar billede lexion Nybegynder
03. august 2012 - 02:24 Der er 3 kommentarer

Eksperten som en APP

Hvornår ser vi Eksperten som én app ???
Avatar billede kjeldsted Novice
03. august 2012 - 02:46 #1
Nok ikke foreløbig.....
Avatar billede keysersoze Guru
03. august 2012 - 10:13 #2
Med den nuværende udviklingshastighed på Eksperten så aldrig.
Avatar billede kjeldsted Novice
03. august 2012 - 10:57 #3
Det er faktisk tidligere nævn med en app hér: http://www.eksperten.dk/blog/33

Dog er jeg helt enig med arne_v's indlæg (tor. d. 11. november 2010 kl. 18:17) om at der nok er andre ting der har højere prioritet.

(Der bliver desuden kraftigt råbt op om at søgefunktionen på Eksperten bør laves om. Første gang nævnt i tråden d. 07. november 2010, og der er, så vidt jeg ved, ikke sket noget på dette punkt endnu. Så en app ville nok tage et par hundrede år at få lavet.)