Avatar billede coolhenrik10 Nybegynder
02. august 2012 - 20:36 Der er 8 kommentarer

PC med win 7 budget 7500 kr.

Hej allesammen.

Jeg har et problem, kan simpelthen ikke finde en gamer PC til den pris med win 7. Jeg køber PC'en imorgen så har virkelig brug for et link, som i også selv ville købe.

Hilsen Henrik
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2012 - 21:51 #1
Hvilke spil???
Avatar billede coolhenrik10 Nybegynder
02. august 2012 - 21:57 #2
BF3 og MW3 (helst i "high quality)
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2012 - 22:00 #3
Tjek denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=704000010&gruppe=PCnotevision med OS kommer den dog lige lidt over dit budget, men håber det holder ;-)
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2012 - 22:00 #4
BF3 kommer du ikke til at køre i "high quality" for 7500, men på low-mid grafik vil det køre fint.
Avatar billede coolhenrik10 Nybegynder
02. august 2012 - 22:06 #5
Har du en god computer med win 7 til 7500?
Avatar billede coolhenrik10 Nybegynder
02. august 2012 - 22:07 #6
Det skulle ikke være en bærbar :)
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2012 - 22:29 #7
Den her opfylder de anbefalede krav til BF3: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem Den er jo en del under dit maks. beløb, så jeg vil anbefale at vælge en 120 GB SSD til 699,-. Det gør at Windows og andre programmer på SSD'en starter hurtigt op. Windows vil kunne starte på få sekunder. Derudover skal du huske at vælge et styresystem.
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2012 - 22:32 #8
Et alternativ er denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem som har et bedre grafikkort. Dermed vil du kunne spille spil i højere grafik (et skud vil være at den fra #7 kan køre BF3 i høj og den her kan køre det i Ultra), men så bliver der jo ikke råd til en SSD.