Avatar billede nyand Nybegynder
09. august 2001 - 08:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jubii chat

Hej

Efter Jubii\'s opdatering af chatten i sidste uge er min forbindelse til chatten gået totalt i smadder.

Jeg har meget svært ved at logge på... når jeg endelige er logget på dør forbindelsen igen, når jeg forsøger at skifte rum.

Jeg har ladet mig fortælle, at det skulle hjælpe at sætte størrelsen på de midl. i-net filer til over 4000 - men det har heller ikke virket.

Nogle ideer til hvad der er galt ??

Jeg bruger Explorer 5.5 og forb. er en TDC NE 256/128
Avatar billede bjd Nybegynder
09. august 2001 - 08:50 #1
Har du installeret noget ny software / hardware indenfor de sidste to ugers tid?
Jeg har ikke selv oplevet problemer, bruger også IE 5.5, og ADSL fra CC.
Jeg bruger Win 98, og har kun problemer indimellem som sikkert skyldes Norton AntiVirus i forbindelse med JavaScript på websider, samt når jeg henter min post.
Avatar billede nyand Nybegynder
09. august 2001 - 09:04 #2
Nope ikke install. nyt software - dog satte jeg netkort i mask. igår - men problemet var det også før det blev isat.

Jeg kører også Win98SE, har ligeledes en Norton Antivirus + Norton firewall på .. kan der ligge problemer her ??
Avatar billede bjd Nybegynder
09. august 2001 - 09:09 #3
Der kan være nogle problemer i forbindelse med Norton Antivirus og når man surfer når man bruger Win 98.
Du kan se lidt mere her: http://www.symantec.dk/
Om det er løsningen, det skal jeg ikke kunne sige.
Deres løsning er at bruge virus-definitioner fra FØR 1. august, dvs. den fanger ikke de nye vira.
Avatar billede nyand Nybegynder
09. august 2001 - 20:42 #4
Hej bjd

Takker for hjælpen .... har hentet opdateringen fra symantec... alt kører igen perfekt

;o))
Avatar billede bjd Nybegynder
10. august 2001 - 13:02 #5
Tak for points.
Husk at være opmærksom på at Norton nu ikke længere finder alle de nye vira, så vær særlig opmærksom på alt der kunne være vira.

Og sørg for at holde øje med når Symantec kommer med en rigtig opdatering uden fejl i, så du kan blive opdateret igen. :o)