Avatar billede anders123 Nybegynder
09. august 2001 - 08:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brugervejledning til Windows 2000 Server?

Jeg søger en brugervejledning, gerne en PDF fil jeg kan downloade eller købe (dokument på PC´en). Jeg skal bare bruge en jeg kan arbejde med direkte fra PC´en!Jeg får konstant at vide at der følger en håndbog med, når man køber det. Men læg mærke til, at det skal være en jeg kan arbejde med direkte på PC´en!!!
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2001 - 09:46 #1
Det tror jeg ik du kan få.

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte Microsoft og hører om de havde sådan en, for hvis der er nogen der skulle have en ville der nok være dem.

Ellers kan du se om du kan være så heldig at finde en der arbejder for Microsoft og evt. ved noget om hvor man kan få fat i filerne som Microsoft trykker deres bøger efter, men det er nok ik så nemt......
Avatar billede vladimirr Nybegynder
09. august 2001 - 10:25 #2
hehe du kan jo scanne vejledningen ind...
Avatar billede trille Nybegynder
09. august 2001 - 16:06 #3
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp

...her kan du slå ALT op om MS produkter ...på din PC
Avatar billede noerrevang Nybegynder
09. august 2001 - 16:11 #4
Hvorfor er det så vigtigt at den er på Pc’en? På serveren ligger der allerede en brugervejledning. Nemlig hjælp. Den er ikke så ringe endda. Derudover er der jo altid Microsofts egen Knowledge Base til de mere specifikke spørgsmål.

Derudover skulle du nok overveje noget skriftligt materiale. Mange bøger har vedlagt en cd med hele bogens indhold på.