Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2012 - 22:54 Der er 2 kommentarer

Iphoto 11 - Kan ikke oprette en fotobog

Jeg har IPhoto 11 ver 9.2.3.

Jeg kan ikke oprette en fotobog. Jeg gør følgende:
Markerer en begivenhed indeholdende et antal billeder (25 stk).
Derefter går jeg ind i opret og trykker opret en bog.
Jeg kommer nu ind i et skærmbillede hvor jeg bliver bedt om at vælge størrelse, omslag og stil.
Når jeg så trykker på opret, sker der ikke noget (har ventet over 20 min).
Jeg lukker så Iphoto ned (jeg har prøvet ovenstående nogle gange - Nogle gange lukker det fint ned andre gange må jeg tvinge det til at lukke ved ALT+CMD+ESC)
Når jeg åbner det op igen har det lavet et nyt album med navnet : NAVN_OPR_ALBUM "-BOG". Men ikke nogen fotobog!

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede CarstenJensen1955 Nybegynder
09. november 2012 - 17:47 #1
Jeg laver altid mine bøger hos http://www.pixum.dk/fotobog de har også et plugin til iphoto
Avatar billede nowakee Nybegynder
29. januar 2013 - 15:22 #2
Fotobøger til Windows, MacOS eller Linux med http://fotoinsight.dk/