Avatar billede niels95 Nybegynder
28. juli 2012 - 11:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kort-opdatering på Garmin Nüvi

Hej.

Jeg har en Garmin Nüvi gps. Til den har jeg købt Lifetime-kort-opdatering for ca. 3 år siden. Jeg har dog bidt mærke i, at der stadig bliver flere og flere veje, der ikke kommer med i opdateringerne. Vil det hjælpe hvis jeg bare købe et nyt kort på Garmins hjemmeside, eller er jeg lige vidt?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
28. juli 2012 - 12:16 #1
Hej.

Nej det hjælper ikke, der er ikke forskel på det kort du køber og så opdateringerne, så hvis du har et opdateret kort, så er det sikkert beder end det nyeste kort.
Du kan evt. prøve at skrive en mail til dem og høre hvornår de får de sidste rettelser, som du kender med.
Men tænk på, der skulle komme en optatering flere gange om dagen hvis de skulle følge med hver gang der kommer en ny vej, eller en vej navns ændring.
Avatar billede niels95 Nybegynder
28. juli 2012 - 13:00 #2
Ja det ville være lidt overdrevet at sende opdateringer hver dag. Men nu kender jeg en rundkørsel der blev lavet for et år siden, og den er stadig ikke kommet med, hvilket er rimeligt dårligt da jeg får kort-opdateringer hver kvartal.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2012 - 13:13 #3
Nu er en rundkørsel jo ikke ligefrem en ny vej, det er jo bare et vejkryds, udformet på en anden måde.....
Avatar billede niels95 Nybegynder
28. juli 2012 - 20:08 #4
Men er det så også ligegyldigt hvilket mærke (Garmin, Navigon, TomTom) man køber. Eller er der en af dem der er hurtigere ude med kort-opdateringer?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
28. juli 2012 - 20:17 #5
Tror de er lige langsomme :-)
Avatar billede niels95 Nybegynder
29. juli 2012 - 11:03 #6
Tak for jeres respons, selvom det ikke medvirkede et mere opdateret kort. jjbirk du får 15 points.