Avatar billede sjokoman Juniormester
27. juli 2012 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jeg har skiftet printer og kan ikke skrive faktura ud i et regnskab men i mange andre regnskaber Concorde 3.0

Hej:
I forbindelse med udskiftning af printer, har jeg fået det problem, at jeg ikke kan skrive faktura ud i et af mine regnskaber. Hverken til Printer eller skærm.

Jeg har mange andre regnskaber inde og kan godt på udskrive disse.

Jeg mener, de alle står ens til samme printer under bruger-printer-ret

Kan jeg få hjælp?

mvh Johnny
Avatar billede jjam Juniormester
27. juli 2012 - 11:29 #1
Kan du genudskrive fakturaer i regnskabet ?
Avatar billede sjokoman Juniormester
30. juli 2012 - 08:34 #2
Nej, hverken på print eller skærm. Det er kun dette ene regnskab ud af rigtig mange...

mvh Johnny
Avatar billede jjam Juniormester
30. juli 2012 - 12:38 #3
Så har jeg ikke lige nogle ideer.
Beklager.
Avatar billede up2nogood Nybegynder
30. juli 2012 - 18:06 #4
Prøv at kigge på hvad antal kopier står til når udskriftsmuligheder kommer op. Det er før set den står til 0 og så kommer intet ud...
Avatar billede olehaahr Nybegynder
25. september 2012 - 20:42 #5
Hvis du ikke kan udskrive till skærm har det ikke noget med printeropsætningen at gøre.

Prøv at nulstille brugeropsætningen med alt+F9.

Mvh Ole
Avatar billede sjokoman Juniormester
08. november 2012 - 14:12 #6
Lukker, tak for hjælpen