Avatar billede hrole Mester
26. juli 2012 - 23:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tapatalk

Hej,

Har I overvejet at installere Tapatalk plugin?

mvh
Avatar billede pstidsen Novice
26. juli 2012 - 23:39 #1
Har aldrig hørt om det, så nej...
26. juli 2012 - 23:41 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny ??? bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede hrole Mester
26. juli 2012 - 23:50 #3
karise_larry:
Du skriver:
... denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...

Mit indlæg var ment som et forslag, da jeg har forstået det sådan at eksperten.dk skal installere Tapatalk-plugin (hvis muligt) for at benytte forum fra eksperten.dk på sin smartphone, Ipad, mv. via Tapatalk.

Det er måske helt forkert opfattet?
Avatar billede chalde Seniormester
26. juli 2012 - 23:53 #4
#3 Tror det blev misforstået af som et forslag til brugerne og ikke bagmændene.
Avatar billede pstidsen Novice
27. juli 2012 - 00:00 #5
1. Administratorene laver aldrig en skid herinde, så det bliver ikke installeret.

2. Eksperten.dk virker fra de fleste mobile browsere.
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. juli 2012 - 22:43 #6
#6 >>
"Aldrig" er så stort et ord igen, der er dog trods alt blevet foretaget div. ændringer igennem tiden løb.
At der så måske er noget tilbage at ønske,  det er så en anden sag.
Jeg kunne forestille mig, at administratorne ikke selv er herrer over deres tid, så det kunne snildt være årsagen.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. juli 2012 - 22:47 #7
Nu bliver jeg snart nødt til at tage mig sammen til at få udskiftet det keyboard -:)
/ptj_11
Avatar billede pstidsen Novice
27. juli 2012 - 22:47 #8
Jeg kan ikke huske nogen nævneværdig ændring (hvis der overhovedet har været nogen), så ændringer må være før min tid herinde.
10. august 2012 - 14:11 #9
... For en go' ordens skyld en undskyldning for indslag #2 ...
Avatar billede hrole Mester
10. august 2012 - 14:25 #10
Tak karise_larry.
Avatar billede hrole Mester
27. oktober 2012 - 15:12 #11
lukker