Avatar billede 0o-mig-o0 Nybegynder
26. juli 2012 - 11:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fejl i kode måske?

Hej

Jeg har denne hjemmeside http://www.house-of-bergamasco.com/

Hvis man tager den danske side så rykker den de 3 logo'er i headeren ned af... på den engelske side virker det perfekt, og jeg kan ikke lige se hvor i koden den er gal for de er ens :S

nogle der kan hjælpe.
26. juli 2012 - 13:47 #1
Det vises forskelligt i de forskellige logoer.  Jeg kikker på dette kode-afsnit:
<div id="logo">
  <div id="logoImage"></div>
  <div id="logoText">
    <table> o.s.v.
  </div>

I din css fil style.css gør du logo 500px bred, style.css line 42, og deraf reserverer du 160px for logoImage, style.css line 49. Men i visse  browsere bliver summen af de tre logoer i logoText for bred til at passe i de resterende 340px.  Derfor flyttes de tre logoer en linje ned.

Jeg foreslår, at du fjerner begrænsningen på 500px i style.css line 42.  Denne begrænsning synes ikke at være nødvendig for resten af designet, og derved løser du problemet, så logoerne bliver på plads i alle browsere.
Avatar billede 0o-mig-o0 Nybegynder
27. juli 2012 - 09:53 #2
Okay det vil jeg lige prøve når jeg kommer hjem..
27. juli 2012 - 16:02 #3
Jeg ville have sagt, at det vises forskelligt i de forskellige browsere.
Avatar billede 0o-mig-o0 Nybegynder
27. juli 2012 - 21:43 #4
Jeg takker og bukker :)