Avatar billede JAHT Nybegynder
23. juli 2012 - 12:30 Der er 2 kommentarer

Hjælp til MsgBox

Hej.....

Jeg er i gang med at lave et "beslutningstræ". I den forbindelse bliver der lavet nogle MsgBox som pop'er frem når man klikker på en boks. Jeg har dog et mindre problem. I en af MsgBox'en kan jeg ikke få alt teksten med. Teksten fylder hvad der svarer til:
- 133 ord
- 1091 tegn (med mellemrum)
- 3 afsnit (med luft i mellem)

Hvad er årsagen til at jeg ikke kan få al teksten med?? I givet fald kan man så gøre noget andet så teksten kan blive vist?

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Gramstrup Mester
23. juli 2012 - 16:13 #1
Hejsa

Jeg kan ikke give forklaringen på hvorfor du ikke kan få flere tegn ind i en MsgBox.

Men jeg vil bruge en User form istedet for. Den er meget nemere at designe og dele teksten op i afsnit.
Avatar billede Thorp Praktikant
25. juli 2012 - 19:31 #2
Den maksimale længde af teksten i en MsgBox er 1024 karakterer. Derfor ser du ikke de sidste 67 tegn.