Avatar billede craver35 Nybegynder
22. juli 2012 - 15:40 Der er 9 kommentarer

Problemer med at give rating system unikt ID automatisk.

Hej Eksperter.

Jeg har købt et rating system, men mit problem er, at jeg har et video cms hvor den automatisk opretter siderne, så jeg er nødt til at have en måde at give mit rating et unikt ID hver gang. Jeg har følgende kode. Håber der er nogle der kan hjælpe.

<?php $SimpleRatings->create('ID');?>

Mvh. Jeppe S
Avatar billede craver35 Nybegynder
22. juli 2012 - 15:40 #1
Håber i kan hjælpe.

Mvh. Jeppe S
Avatar billede olebole Juniormester
22. juli 2012 - 15:45 #2
<ole>

Så skal du nok forklare, hvad du ønsker hjælp til  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede craver35 Nybegynder
22. juli 2012 - 15:57 #3
Jeg vil gerne have hjælp til at den automatisk laver et unikt ID, så hvis jeg fx laver en side i mit adminpanel døber den dens ID 1 og derefter 2 osv. Lige nu står der bare ID også når jeg laver to sider er ratingerne det samme, hvis du forstår, fordi "ID'et" er det samme.

Så jeg vil bare gerne have hjælp til at få den til at kalde den noget nyt hver gang man opretter en ny side, hvis du forstår?

Mvh. Jeppe S
Avatar billede olebole Juniormester
22. juli 2012 - 17:40 #4
Det bliver meget svært at give et bud på, når vi ikke kender din applikation
Avatar billede craver35 Nybegynder
22. juli 2012 - 20:41 #5
Jeg kan sende alt koden? :)
Avatar billede olebole Juniormester
22. juli 2012 - 21:43 #6
Ja, men det er jeg ikke interesseret i. Løser vi det, løser vi det her  =)
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
26. juli 2012 - 11:48 #7
Er det et CMS video site du selv har lavet eller et du har købt og hvad heder det så?
Avatar billede craver35 Nybegynder
28. juli 2012 - 10:24 #8
Det er et jeg har købt, så det er derfor det er lidt svært :)
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
08. august 2012 - 23:01 #9
ja men hvad heder det du har købt har nemlig også et så hvis det er det samme kan jeg lætter hjælpe dig hvis du ikke vil have det ud så skiv til mig privat