Avatar billede TOAAC Nybegynder
21. juli 2012 - 12:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Få data'en fra en harddisk?!

Problemet er at min gamle bærbare Dell computer gik i stykker.(Noget med blæseren) Og jeg har nu fået harddisken fra den ud og tænkte på om man kunne få data'erne over på min nye bærbare Computer?
Har surfet lidt rundt på nettet og har læst lidt om at der måske kunne findes en adapter hvor man kunne overføre via Usb? Ville bare finde den helt rigtige inden at jeg begynder at bruge penge.
Min harddisk er denne= http://impactcomputersmiami.stores.yahoo.net/hdd2d60.html#
Avatar billede foodear Praktikant
21. juli 2012 - 12:48 #2
hvis du bor i nærheden af postnummer 7900, må du låne en af mig ..
Avatar billede TOAAC Nybegynder
21. juli 2012 - 16:21 #4
Tak, skal i have! Stor hjælp fra jer begge. Jeg giver dog nok mine point til bruger: "220661"
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2012 - 17:53 #5