Avatar billede kasperpost Nybegynder
20. juli 2012 - 22:24 Der er 4 kommentarer

Bandwidth controller

Hej Alle sammen

Jeg søger en fix måde at styre Bandwidth. Jeg ønsker at styre den på to måder sætte maks. hastighed op/ned, samt logge hvor meget hver port bruger.
Eventuel med at den låser porten hvis data overstiger det angivet månedlig forbrug.

På forhånd tak.

MVH
Kasper
20. juli 2012 - 22:40 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede kasperpost Nybegynder
20. juli 2012 - 22:48 #2
Alle. Jeg tænker en hardware løsning fx switch
Avatar billede The_Buzz Novice
21. juli 2012 - 09:09 #3
Er det fordi du deler internet forbindelse med en anden bruger eller nabo?

Jeg har en Linksys router, den er det indbygget i fra start mener jeg.

De bedste hilsner
Tom Frank Christensen
http://www.lottostat.dk/all.onsdagslottotal
Avatar billede kasperpost Nybegynder
21. juli 2012 - 09:58 #4
Hej

Ja det er flere bruger så jeg kan dele forbindelsen op. Samt se hvor meget hver bruger suger