Avatar billede dotcom1 Nybegynder
20. juli 2012 - 20:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jQuery toggleClass virker ikke ordentligt i IE7-8

Hej.

Jeg har nogle knapper (som ved valg markerer nogle checkbokse), og til disse knapper er knyttet et script, som benytter toggleClass. Det virker fint i FF og Chrome og IE9, men i IE7-8 vises baggrundsbilledet ikke ved klik på knapperne. (baggrundsbilledet er ikke transparent endnu - se bort fra det...)

Eksempel her.

Hvad skyldes det, og hvad kan man gøre? (Måske hører dette spørgsmål til i CSS-kategorien?)

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede olebole Juniormester
20. juli 2012 - 21:36 #1
<ole>

Du skal nok begynde med at rette disse fejl.

Dernæst bruger du en del CSS3, som endnu ikke er standard - og som IE8 naturligvis ikke har en chance for at forstå. Du bruger godt nok nogle browserspecifikke properties, men ikke i de styles, du sætter, når knappen er aktiv

/mvh
</bole>
Avatar billede The_Buzz Novice
21. juli 2012 - 09:23 #2
Check den med firebug i Firefox

De bedste hilsner
Tom Frank Christensen (Freelance PHP programmør)
Onsdagslotto
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
06. august 2012 - 10:01 #3
Tak for input. Jeg kigger på det på et senere tidspunkt. Hvis nogen ønsker points, så læg et svar.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
23. august 2012 - 13:25 #4
Lukker igen.