Avatar billede zvinx Nybegynder
20. juli 2012 - 18:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billig laserprinter med 2 bakker og WLAN

Hejsa!

Jeg leder efter en billig og pålidelig laserprinter der har mere end 1 papirbakke og som kan gå trådløst på nettet.

Jeg har ledt overalt, men synes det er svært at finde en printer med mere end 1 bakke som ikke koster 5k+.

Ideelt set leder jeg efter noget i prisklassen 1.5k-3k.

Håber i kan hjælpe - på forhånd tak! :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juli 2012 - 19:10 #1
hvad med to billige printere med 1 bakke hver.
Avatar billede juleulven Nybegynder
20. juli 2012 - 19:38 #2
her http://www.edbpriser.dk/printer/brother-hl-5350dnlt-id-503108.aspx

og koster 2400,-

den har godt nok ikke trådløst men det er også et dumt krav...
trådløst er besværligt, ustabilt og langsomt ift. kablet netværk.

forbind m/kabel fra router til printer ...  at du så fra computer til router har trådløst er fint nok ...

men DROP enhver form for trådløs opsætning imellem printer og netværks infrastruktur....
Avatar billede zvinx Nybegynder
17. december 2012 - 12:37 #3
Lukning