Avatar billede kris75 Mester
19. juli 2012 - 16:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskifte harddisk i en Synology DS110J

Hej
Jeg er den glade ejer af en Synology DS110J. Den er på 1TB, men jeg har en anden disk ligge på 1.5TB. Jeg vil så gerne have den skiftet ud til den lidt større. Findes der en nem måde at gøre det på så jeg ikke først skal have gemt alle filerne på en ekstern harddisk og så derefter skal til at oprette mapper osv.?
Er der en måde til at "clone" disken på?
Mvh.
Kris
Avatar billede kris75 Mester
20. juli 2012 - 15:49 #2
Super, det er da lige til. Hvis du sender et svar, så er der point på vej :-)
Tak for hjælpen.
Avatar billede chalde Seniormester
20. juli 2012 - 16:16 #3
Bare behold point :)
Avatar billede kris75 Mester
20. juli 2012 - 16:20 #4
ok :-)