Avatar billede Hoejgaardurbak Nybegynder
17. juli 2012 - 23:36 Der er 2 kommentarer

Boxerkort virker ikke i CI+ modul

Hejsa Eksperter

Jeg har netop købt nyt Tv (Samsung UE40EH5005) med DVB/T2 tuner og CI interface.
Dernæst købte jeg et CI+ interface-kort (boxer godkendt) og puttede mit lidt gamle boxerkort i. Kortet hedder version 4.0 MPEG4.

Mit problem er nu, at alle kanaler på nær de gratis, ikke kan vises. "Kodet signal" skrives der på skærmen, -og nej, jeg har ikke vendt boxerkortet forkert, eller indstiksmodulet...

Har nogen af jer erfaringer med om et boxerkort kan være "outdated" - mit er ca. 2 år gammelt.... kan det være derfor?

Jeg fatter ganske enkelt ikke hvorfor jeg ikke bare kan se mine kanaler, når kortet er sat korrekt i.
Det samme kort virker fint i min Sagem kortlæser/HD-optager, via HDMI til TV'et....

Har nogen en kommentar eller en løsning ligefrem..?

Jeg har kontaktet Boxer, og afventer svar omh. min teori om mit korts "outdated-hed"...

Thomas
Avatar billede Hoejgaardurbak Nybegynder
11. august 2012 - 00:08 #1
Er løst!
Avatar billede dinky Nybegynder
02. december 2012 - 18:48 #2
Hej må jegspørge om hvordan du løste det?