Avatar billede max2012 Nybegynder
17. juli 2012 - 10:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny fane i I8 fryser skærmen

Hej

Jeg har en udfordring med min I8 Explore.

Som udgangspunkt skal man klikke 2-3 gange på genvejs tasterne før I8 startes. De første par gange ser man lige opstarts billedet hvorefter det lukkes ned.
Det næste problem opstår når der klikkes på et link som skal startes i et nyt vindue, så startes en ny fane med beskeden opretter forbindelsen, efterfølgende fryser skærmen og der kan ikke gøres andet end at lukke I8  lukke via proceslisten.

Jeg har allerede prøvet at reinstallere I8.
Har deaktiveret tilføjelses programmer.
Kørt Malwarebytes Anti-Malware,CCleaner samt Spyboot uden nogen resultat.

Mit virus program har hellere ikke kunne finde noget.

Nogen forslag til hvad jeg mangler at se på.
Avatar billede 2Mida Praktikant
17. juli 2012 - 16:33 #1
Hvad siger event viewer / hændelses log?
Avatar billede max2012 Nybegynder
17. juli 2012 - 21:33 #2
Er det logbogen under computeradministration du mener.
Under Internet Explorer er der helt tomt.
Avatar billede 2Mida Praktikant
17. juli 2012 - 22:03 #3
Ja, under computer, administration, logbog, programmer burde der være (røde) markeringer!
Avatar billede max2012 Nybegynder
18. juli 2012 - 08:12 #4
Der er nogle røde krydser men det er udfor db2, men ikke noget der kendetegner IE.
Avatar billede max2012 Nybegynder
29. december 2012 - 18:27 #5
Lukker tråden da ingen af svarene kan anvendes.