Avatar billede aruchri Nybegynder
17. juli 2012 - 00:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Programmer skjult på processlinjen

Hej
Jeg ville have vedhæftet et billede af mit problem som drejer sig om processlinjen på Windows 7. Når man minimerer programmerne, så lægger de sig ikke ved siden af hinanden på processlinjen. De er skjulte, men man kan finde dem ved at benytte sig af 2 pile. Den ene pil peger opad og den anden nedad. De navigerer mellem åbne vinduer/programmer. Jeg vil gerne have vinduerne lægger sig ved siden af hinanden som jeg kender det.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal vedhæfte en fil til dette spørgsmål. Hvis jeg kan det, så vil det være betydeligt nemmere at forstå.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. juli 2012 - 00:41 #1
Prøv og højre klik et fri sted på baggrunden af processlinjen og slå værktøjslinjer til og fra og se om det ændre noget.

Eller lås processlinjen op også kan du trække i tingene på processlinjen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. juli 2012 - 07:43 #2
Er det dette du mener?
http://gratisupload.dk/vis_billede/682640/
scootergrisen ??Hvorfor lægger du uopfordret svar du ved jo ikke om det er den rigtige løsning og andre kunne forledes til at tro at der er kommet en løsning??
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. juli 2012 - 11:30 #3
Hiv i sådan en jeg har marker med grønt med musen.
http://scootergrisen.dk/test/billeder/billed0011.png

Er det et problem for dig at jeg kommer med et svar ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. juli 2012 - 12:09 #4
Ja det er der hvis du læser reglerne skal spørger bede den der ligger det rigtige svar om at loægge næste indlæg som svar. så der kan tildeles point til den rette person!
Det kunne jo tænkes at der var en der havde den helt rigtige løsning springer over fordi han/hun tror der blot ventes på accept.
i øvrigt må du ikke bruge andres grafik eller dele deraf uden tilladelse!
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. juli 2012 - 19:40 #5
Jeg kan ikke se den regel nogen steder.

Så man skal altså svare og når spørgeren syntes det er et godt svar så skal man oprette et nyt indlæg hvor man bare noget et eller andet ligegyldigt også kan spørgeren vælge det ligegyldige indlæg som svar også når andre kommer så kan de se at et ligegyldigt indlæg er blevet accepterede som svar også skal de ud fra brugernavet finde tilbage til det egentlige indlæg hvor svaret på spørgsmålet er.

Det er sku da smart.
Det er da ikke til at forstår hvor andre forum ikke bruge denne form for logik.
PS : Ironi kan forkomme.

Hvis du mener man ikke må bruge andres grafik osv så kunne du jo starte med dig selv. Prøv og check dit link igen.
Avatar billede aruchri Nybegynder
18. juli 2012 - 12:36 #6
scootergrisen, du har fat i noget. Problemet er at håndtaget til at hive i, ikke er synligt.
Avatar billede aruchri Nybegynder
18. juli 2012 - 12:46 #7
Ok. Jeg legede lidt rundt med Egenskaber for proceslinjen, gik ind under Værktøjslinjer og fjernede et flueben fra producenten af computeren som hedder Simple Tap. Besynderligt, fordi hvis jeg tilføjer fluebenet igen, så sker der ikke nogen sammentrækning af ikonerne. I andre ord, ikke helt logisk. Tak for jeres hjælp alligevel.
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. juli 2012 - 21:26 #8
Tag lige og acceptere dit svar?