Avatar billede kgndksv Juniormester
16. juli 2012 - 07:53 Der er 1 løsning

gemme live odds på betfair.com

Hej, jeg har ingen som helst forstand på scripts, som læser på en hjemmeside, men har altid godt kunne tænke mig at kunne se udviklingen i liveodds på betfair.com. odds er generelt "live" fordi det er brugerne der stiller oddsne over for hinanden.

Et skript skulle gemme køb/salg, tid/dato for ændring og så skal den gemme hver gang der er en ændring?

Vil det være svært at lave?

Mvh
Avatar billede kgndksv Juniormester
25. august 2012 - 16:47 #1
Lukker uden løsning.