Avatar billede jokiab Nybegynder
15. juli 2012 - 22:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

McAfee - hvordan for jeg den til at undlade en mappe?

Hej

Nogle der kan sige mig hvordan jeg får McAfee til at lade hver med at scanne en specifik mappe?

Har et program som jeg ved der er ok, men den bliver ved med at slette en fil. Hvordan får jeg den til ikke at slette den fil?

Har søgt lidt på google, men det høre vist til en gammel version af McAfee.

Håber nogle kan hjælpe!
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. juli 2012 - 11:01 #1
Jeg bruger ikke selv McAfee, men de fleste antivirusprogrammer indeholder en funktion til at ekskludere bestemte filer fra scanning, eller også er der en funktion til at godkende bestemte filer.
Det er en af disse funktioner du skal benytte.
/ptj_11
Avatar billede jokiab Nybegynder
01. august 2012 - 20:19 #2
Det findes ikke til McAfee.

Jeg løste det ved at slette det og installere et andet program i stedet for.