Avatar billede he2610 Nybegynder
13. juli 2012 - 23:41 Der er 2 kommentarer

SEO skribent søges

Søger tekstforfatter til at skrive en række seo-artikler til bolig-københavn.dk

Forventer omkring 400 ord pr. artikel og de skal være relevante og oplysende for eventuelle besøgende. Emnet er boligmarkedet i og omkring København, boligtyper, områder og lign.

Skriv mig en PM med pris og evt. referencer
Avatar billede mikaelch Novice
16. juli 2012 - 01:09 #1
måske skulle prøve at oprette et indlæg på amino.dk der burde være større chance for svar i sådanne emmer omkring seo artikler
Avatar billede The_White_Hat Nybegynder
16. juli 2012 - 20:48 #2
Jeg er frisk :) Jeg arbejder som SEO tekniker OG freelance skribent :)