Avatar billede Benska Nybegynder
13. juli 2012 - 21:57 Der er 18 kommentarer

Hvilken én er bedst?

Jeg har kigget på nogle stationære computere, som jeg skal bruge til gaming... jeg har set på to computere :
1. ACER COMPUTER X3990 I7/8/1000GB
2. ACER COMPUTER PREDATOR G3610 I5/8GB/2TB

Hvilken én ville i sige der er bedst til gaming. Prisen er lige meget.

jeg spiller meget Battlefield 3, og jeg ved ikke om de kan trække det, grafik mæssigt?

Tak på forhånd...
Avatar billede tiger_dk Mester
13. juli 2012 - 23:52 #1
den her http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4206902230 - 2. ACER COMPUTER PREDATOR G3610 I5/8GB/2TB vil jeg vælge !

Prøv også at tage et kig forbi her: www.sharkgaming.dk , de har nogle virkelig interresante computere !
Avatar billede pstidsen Novice
14. juli 2012 - 00:08 #2
Skriv lige links til computerne... Vi kan dog ikke alle modeller i hovedet ;-)

Hvilke spil vil du spille?
Avatar billede pstidsen Novice
14. juli 2012 - 00:08 #3
Undskyld jeg lavede Svar. Det var ikke meningen. Dumme iPad! :-)
Avatar billede Benska Nybegynder
14. juli 2012 - 00:46 #4
# 1
Tak for svaret, men hvorfor lige den?

#2 Det er helt okay
Avatar billede Benska Nybegynder
14. juli 2012 - 01:18 #5
#1 Hvad ville du foreslå inde fra sharkgaming, så jeg kan spille BF3, har kigget lidt på: SHARK BRUTALITY, 3570K EDITION
Avatar billede pstidsen Novice
14. juli 2012 - 10:11 #6
#4: Det er en god idé at svare på folks spørgsmål...
Avatar billede tiger_dk Mester
14. juli 2012 - 11:20 #7
#4 - jeg har bare hørt noget med, at hvis man spiller meget skulle en i5 være meget god.

#5 - Men prøv at tage en snak med dem derinde, de er rigtig hjælpsomme og kan finde lige den der passer til dig ! Og som du selv siger, prisen lige meget, så kan de godt finde en monster en !

Den maskine fra sharkgaming, du har fundet, ja den vil kunne køre BF3. Det er faktisk sådan en jeg f.eks har, jeg har så smidt nogle flere ting på via konfigurer, hvor man ændre liddt på de ting som de foreslår, f.eks et andet grafikkort osv.!!

Jeg kan se der er sket ændringer siden jeg fik min, f.eks en anden CPU, en større en !

http://www.sharkgaming.dk/shark-brutality-i7-edition-konfigurer.html
Avatar billede tiger_dk Mester
14. juli 2012 - 11:22 #8
Avatar billede Benska Nybegynder
14. juli 2012 - 13:01 #9
Mange tak tiger!!

Jeg har lige bestilt min computer hos sharkgaming :)
Avatar billede tiger_dk Mester
14. juli 2012 - 14:36 #10
Tilykke med den, den skal du nok blive glad for !!

Blev det så en SHARK BRUTALITY, 3570K EDITION ?

lavede du nogen ting ved den, f.eks andet grafikkort osv. ?
Avatar billede pstidsen Novice
14. juli 2012 - 18:10 #11
#9: Tillykke med din nye computer. Bare ærgerligt at specifikationerne slet ikke lever op til prisen.
Avatar billede tiger_dk Mester
15. juli 2012 - 00:39 #12
#11 - hvad mener du med, at specifikationerne slet ikke lever op til prisen, uddyb næmere ?
Avatar billede pstidsen Novice
18. juli 2012 - 15:17 #13
#12: Man kan jo få noget billigere med bedre specifikationer.
Avatar billede tiger_dk Mester
18. juli 2012 - 19:10 #14
Man kan så, at sharkgaming går ind for at det er ordelig kvalitet, man får sat maskinerne. Man kan også få det få billigt, hvor det er noget brass !!
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2012 - 14:52 #15
#14: Har jeg sagt det er dårlig kvalitet? Jeg har sagt det er dyrt og det kan du ikke modsige.
Avatar billede tiger_dk Mester
19. juli 2012 - 22:16 #16
så sagt på en anden måde, hellere betale noget mere og får supporten med i købet !
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2012 - 23:58 #17
Det er jo så folks subjektive holdning.
Avatar billede tiger_dk Mester
20. juli 2012 - 20:23 #18
jaja, og bla bla bla også mere om det....