Avatar billede KHHP Juniormester
13. juli 2012 - 13:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Slideshow på hjemmeside

Hej
Jeg er igang med at lave en side hvor der på forsiden skal være et slideshow magen til dette: http://livedemo00.template-help.com/wordpress_33977/
Men kan ikke lige finde ud af hvad det hedder.
Jeg ved at den er baseret på javascript, jquery.
Er der nogen der ved hvad det hedder, eller kender som jeg nemt og hurtigt kan tilpasse, således at det ligner så godt man skulle tro at det var det samme?
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2012 - 14:01 #1
Avatar billede olebole Juniormester
13. juli 2012 - 15:18 #2
<ole>

Men et kik i kildekoden afslører, der er tale om denne  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2012 - 16:09 #3
Så må du have sprunget linje 200 over ;)
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2012 - 16:12 #4
well, ret skal være ret; begge bliver brugt - mit forslag til toppen (som kildekoden jo afslører) og oleboles til de to i bunden til venstre, men da de 2 nederste er relativt statiske medmindre man klikker mente jeg kun at det var relevant at nævne den første.
Avatar billede olebole Juniormester
13. juli 2012 - 16:22 #5
- og to kik i kildekoden afslører, at soze har fuldstændig ret! Det efterspurgte script er uden skygge af tvivl GalleryView  *o)
Avatar billede KHHP Juniormester
13. juli 2012 - 17:19 #6
Jeg takker for svar.
Egentlig var det den store midt på siden jeg manglede, som jo viste sig at være GalleryView, men nu fandt jeg jo begge, så slap jeg jo for at spørge indtil den, hvis den også skulle bruges senere.
Jeg forsøger at integrere det på min side og vender tilbage.
Dog kan I jo lige smide svar, eftersom mit spørgsmål jo er blevet besvaret.
Avatar billede olebole Juniormester
13. juli 2012 - 17:21 #7
Det må være soze's  =)
Avatar billede hnnh Nybegynder
19. august 2012 - 23:38 #8
hvordan installer i galleryview på websiden?
Avatar billede olebole Juniormester
19. august 2012 - 23:52 #9
Det gør jeg ikke, men hvis jeg ønskede at gøre det, ville det tage under tre minutter at finde en anvisning via Google  =)
Avatar billede KHHP Juniormester
20. august 2012 - 14:14 #10
#8
Du skal blot søge på google og så finder du den seneste version af galleryview.
For at det virker skal du indsætte følgende i <head></head>:
<script type="text/javascript" src="jscripts/galleryview/jquery.galleryview-3.0-dev.js"></script>
        <script type="text/javascript" src="jscripts/galleryview/jquery.easing.1.3.js"></script>
        <script type="text/javascript" src="jscripts/galleryview/jquery.timers-1.2.js"></script>
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7/jquery.min.js"></script>

Der hører også et stylesheet med, men jeg har brugt en custom theme fra noget wordpress design, som jeg har tilpasset og smidt direkte i mit eget stylesheet, og derfor kan jeg ikke give dig det korrekt link.

@keysersoze: Vil du lige smide svar...
Avatar billede hnnh Nybegynder
20. august 2012 - 19:47 #11
#10 tak skal du have, jeg har filerne uploadet med manglede hvad man skulle gøre for at få det til at virke på min side
Avatar billede KHHP Juniormester
28. oktober 2012 - 16:25 #12
Eftersom der ikke er kommet svar fra keysersoze, så må jeg antage at jeg blot selv kan lukke spørgsmålet.