Avatar billede GNR Nybegynder
12. juli 2012 - 13:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Chrome faner

En ven har lånt min computer og rodet med et eller andet. Før havde jeg en startside og åbnede jeg så flere faner, blev siden "Ny fane" vist. Jeg kan stadig få den til at vise en bestemt startside på den første fane, men på de følgende, jeg åbner, kommer følgende side "http://search.chatzum.com/" frem.
Jeg kan desuden heller ikke få den til at vise siden "Ny fane" som startside længere, selvom jeg krydser denne boks af under indstillinger.
Er der nogen, der ved, hvordan jeg kan ændre det tilbage?

På forhånd tak
Avatar billede GNR Nybegynder
12. juli 2012 - 14:03 #1
Jeg har lige opdaget, at der bliver vist et lige "Chatzum"-logo i bunden af Facebook ved siden af chatten. Jeg vil også gerne have det fjernet herfra
Avatar billede Nfoged Nybegynder
12. juli 2012 - 15:31 #2
Første mulighed = En Toolbar er blevet installeret og kan fjernes i tilføj/fjern programmer

Anden mulighed = VIRUS !
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juli 2012 - 18:48 #3
Eller: Systemgendannelse, fra før du lånte den ud.......

Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Vælg tidspiunkt, og følg guiden.....
Avatar billede GNR Nybegynder
13. juli 2012 - 14:32 #4
Jeg havde på forhånd været inde under programmer og slette alt, hvad han havde installeret. Jeg har kørt virusscan - den fandt ingenting.  Og jeg har forsøgt at systemgendanne computeren, men det kunne den ikke - jeg prøvede endda med to forskellige tidspunkter.
Øv øv..
Andre bud? Eller måske bare en forklaring på, hvad chatzum er?
Avatar billede GNR Nybegynder
13. juli 2012 - 15:04 #5
Jeg har selv fundet ud af det nu.

Jeg åbnede chrome -> trykkede på skruenøglen oppe i hjørnet -> udvidelser -> og så kunne jeg slette det
Avatar billede GNR Nybegynder
13. juli 2012 - 15:06 #6
.