Avatar billede stefware Nybegynder
12. juli 2012 - 11:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til udprintning i database

Hej

Jeg deltager som frivillig for beredskabet (ambulance, brand etc.), på en spejderlejr for 33.000 spejdere i næste uge.

I den forbindelse har de en gammel access database, som der skrives ind i når man får et alarm opkald, med hvad der er sket, hvor, hvem etc..

Den har efterhånden en del år på bagen og ham der har udviklet den er desværre gået bort.

Vi har fået det meste af databasen til at virke, så det kan skrabe igennem, men der er en funktion til printning af døgnrapport der ikke vil virke.

Der er opsat en Teamviewer på maskinen så man kan få adgang, L/P kan gives ved henvendelse til mig på stefan@ikt-konsulenten.dk

Jeg har ikke evner til at ordne det og håber der er nogle herinde der kan hjælpe, da det er frivilligt arbejde, har vi ikke andet at tilbyde en tak og points herinde fra.

pft.

Stefan Jacobsen
Avatar billede supertekst Ekspert
12. juli 2012 - 14:10 #1
Er problemet løst?
Avatar billede jenslassen Praktikant
12. juli 2012 - 14:12 #2
Hej

Som god spejder, der også skal til Holstebro vil jeg gerne give det et skud.

Hvis du sender teamwiever koderne til mig så skal jeg kigge på det.

Skriv også lige hvilken version af teamviewer du anvender jeg har version 7.

Send det til webmaster@lassen1.dk
Avatar billede stefware Nybegynder
12. juli 2012 - 14:24 #3
Hej

Har sendt dig en mail.

Mvh
Stefan
Avatar billede stefware Nybegynder
12. juli 2012 - 14:25 #4
Ikke endnu, men har sendt L/P til nedenstående.