Avatar billede Michael_jensen Nybegynder
11. juli 2012 - 00:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kobling af 2 excel dokumenter

Hej,

Jeg har fundet en gratis excel faktura system på http://www.milasupport.dk/simpel-gratis-faktura-og-lavet-i-excel/ .
Men jeg har et problem, kundeliste dokumentet er koblet til faktura dokumentet, men jeg vil også koble et produktliste dokument til faktura domkumentet. Hvordan gør man det?
Avatar billede supertekst Ekspert
11. juli 2012 - 08:54 #1
Via programmering i VBA - som funktionaliteten er baseret på.

Har du spurgt konstruktøren?
Avatar billede finb Ekspert
11. juli 2012 - 10:26 #2
Egentlig har du mere gavn af et regnskabsprogram eller Access
mvh finb
Avatar billede Michael_jensen Nybegynder
11. juli 2012 - 14:17 #3
Jeg har ikke spurgt konstruktøren, men jeg prøver at fixe det via vba programmering. Tak